Wednesday, February 9, 2011

Class Demonstration Continental Cake

Kek Chocolate Creamello -
Pistachio Torte, keknya ialah Kek Sponge Vanilla manakala filling pula ialah Pistachio Cream yg sangat sedap dan istimewa, hiasannya pula ialah kacang pistachio dan buah strawberry segar.

Kek Chocolate Creamello

Kek Chocolate Creamello - keknya ialah Brownie Cake manakala inti atau fillingnya ialah Chocolate Cream yg diadun bersama hazelnut Paste dan Chocolate Sponge Cake, sungguh sedap.....
kek Pista Opera


Pistachio Torte


kek Pista Opera, keknya ialah Kek Coklat Sponge Kek, fillingnya ialah Pistachio Butter Cream, Classic Buttercream dan Chocolate Walnut Cream ........ best kan?

Chef Reever Wong -
Kelas Chef Reever Wong hari ini merupakan kali kedua saya ikutinya, istimewanya kelas beliau ini menyediakan resepi yg menarik dan sedap dan bayaran kelasnya juga murah. Kelas kali ini Chef tunjukkan teknik untuk melapis dan menyediakan beberapa inti kek yg memangnya sedap .Hari ini Chef mengajar membuat Chocolate Creamello, Coffee Entrement, Pista Opera dan Pistachio Torte. Kelas Chef seterusnya ialah pada 19.02.2011 dengan resepi Chocolate Lava Puding, Chocolate Pop, Hazelnut Praline, Pistachio Praline dan Chocolate Hazel Cake, siap telah daftar untuk mengikuti kelas ini nanti.









No comments:

Post a Comment