Friday, February 3, 2012

BLUEBERRY CHEESE CAKES & CHOCOLATE CAPPUCCINO CHEESE CAKES & KEK COKLAT KUKUS KEJU KOKTEL

ini dia Kek Coklat Cappuccino Cheese (unbake), Cheese Cakes Chiller ni memang menjadi kegemaran saya dan saya suka sangat membuatnya. Cheese Cakes ini sangat sedap dan pertama kali saya mencubanya, saya buat khas atas permintaan anak gadis saya menyambut hari lahir ke 16 tahun dan kek ini dibawa ke sekolah untuk kawan2. Resepi kek ini saya dapat dari K.Nor@SecubitGaram, resepi2 dari blog K.Nor memang menarik, terima kasih K.Nor dan saya mohon kebenaran dari K.Nor untuk mencuba resepi2 K.Nor yg lain.
Kek Coklat Kukus Keju Koktel yg saya cuba buat pertama kali dan hasilnya menjadi cuma toppingnya agak cair sedikit dan resepi ini saya ambik dari Chef Hanieliza, cubalah...... kek ini memang sedap dan cantik.
Blueberry Cheese Cakes yg dihias dgn limpahan blueberry filling yg saya masak semula dan dihias pula dgn buah blueberry segar dan buah raspberry segar.
Kek Keju yg telah siap dibakar.

No comments:

Post a Comment